Kdy probíhá výplata provizí?
Výplaty provizí z partnerského programu probíhají nepravidelně v závislosti na množství plateb ke zpracování, zpravidla každý měsíc až dva měsíce. Tato doba je orientační a není nijak závazná, může to být podstatně dříve, i později.
Zákaznická podpora nepodává žádné informace o výplatách, to, že proběhly je zveřejněno vždy na facebookové stránce datoidu.
Jak a kam se vyplácí provize?
Výplata je možná v CZK a EUR na účty vedené v České či Slovenské bance. Výplaty se neprovádí do jiných států, než Česká a Slovenská republika ani v jiné měně, než kterou stát používá – ČR=Kč, SK=EUR!
Není tedy možné vyplácet na revolut, různé virtuální platební karty apod. Důvodem jsou časté podvody, ukradené účty, apod.
Dále je možná výplata bitcoiny, tyto probíhají samostatně a neprobíhají současně se standardními výplatami.
Jak opravit údaje pro platbu?
Údaje pro platbu nelze opravit. Údaje, které partner vyplní pro úhradu, jsou považovány za správné, datoid předpokládá, že svéprávná a průměrně inteligentní osoba je schopna vyplnit správně své číslo účtu a kód banky. Platby, které není možno zpracovat – chybně vyplněné číslo účtu, chybný kód banky, apod. jsou vyřazeny a provize propadá.